05 August 2016

DKV Infoflash

Nieuwe klanten aantrekken dankzij gepersonaliseerde hyperlinks voor nieuwe DKV hospitalisatieverzekeringen en DKV Smile

 
 
 

Nieuwe klanten aantrekken dankzij gepersonaliseerde hyperlinks voor nieuwe DKV hospitalisatieverzekeringen en DKV Smile

Beste Partner,

DKV lanceerde in april 2016 haar nieuwe gamma hospitalisatieverzekeringen: DKV Hospi Premium, DKV Hospi Flexi en DKV Medi Pack. Sinds kort kunt u gebruik maken van de nieuwe tool op www.dkvhospi.be om online een hospitalisatieverzekering af te sluiten voor uw klanten. Om uw rol als makelaar te stimuleren en te vergemakkelijken, is het vanaf nu mogelijk om een gepersonaliseerde hyperlink aan te maken, zoals dat al mogelijk was voor de tandzorgverzekering DKV Smile.


Aanmaken van gepersonaliseerde hyperlinks voor de DKV hospitalisatieverzekeringen

Wilt u nieuwe klanten verwerven? Wilt u de DKV hospitalisatieverzekeringen promoten en wilt u dat de bezoeker van www.dkvhospi.be u als tussenpersoon kiest? Door hier te klikken, wordt u verder geleid naar een webpagina waar u, nadat u uw bemiddelaarsnummer hebt ingegeven, onmiddellijk uw gepersonaliseerde hyperlink kan aanmaken in de vorm van een tekstlink of een visuele banner. Deze hyperlink kan u gebruiken op uw eigen website, in e-mailings of in de handtekening van uw e-mails. U vindt hier eveneens een korte video die stap voor stap de verschillende installatiemogelijkheden van de hyperlink uit de doeken doet.
Potentiële klanten die op deze link klikken, worden automatisch doorgestuurd naar www.dkvhospi.be waar ze alle informatie over de desbetreffende verzekering kunnen terugvinden. Indien ze dan een verzekering onderschrijven, zullen ze enkel u als tussenpersoon zien en dit niet kunnen veranderen. Omdat u de inspanning levert om potentiële klanten naar www.dkvhospi.be te leiden, zal u in dit geval ook geen web lead vergoeding worden aangerekend.

Let op: de gepersonaliseerde hyperlinks mogen niet gebruikt worden voor publicatie op sociale media (Facebook, Twitter, LinkedIn,…), noch om online publiciteit te maken via displays/bannering, google ads.

Gepersonaliseerde hyperlinks DKV Smile

De verkoop van onze tandzorgverzekering DKV Smile kent een groot succes. Een groot aantal tussenpersonen heeft de gepersonaliseerde hyperlink aangemaakt en we hebben vastgesteld dat ongeveer 1 op 2 online contracten op deze manier wordt afgesloten. Het is nog steeds mogelijk om ook voor dit product een gepersonaliseerde hyperlink aan te maken. U kunt dit doen via deze link. Zoals hierboven uitgelegd, wordt u ook hier automatisch geselecteerd als verzekeringstussenpersoon wanneer de klant online een verzekering afsluit en zal er u geen web lead vergoeding worden aangerekend.

We stellen bovendien communicatiemateriaal ter beschikking op dkv-c@re dat u kunt aanpassen en uitsturen naar uw klanten:

  • één e-mailing voor de nieuwe DKV hospitalisatieverzekeringen
  • twee e-mailings voor DKV Smile, aangepast aan de doelgroep: één voor gezinnen met kinderen en één voor de doelgroep 40+.

Deze e-mailings kan u zelf, op een tijdstip dat u wenst, uitsturen naar uw portefeuille samen met de persoonlijke hyperlink.

DKV wil samen met u groeien en u alle mogelijkheden aanbieden om zo uw portefeuille te doen toenemen. Wij wensen u veel succes met de verkoop.

Vriendelijke groeten,

Birgit Hannes
Chief Commercial Officer